KDYŽ NENÍ CO FOTIT A VENKU SE ČERTI ŽENÍ

Ideální čas na rozbalení domácího studia a vyzkoušení několika malých triků, které se mohou hodit při tvorbě produktových fotek. Vybral jsem si tři banální objekty zajímavé jen tím, že prezentují svoji značku. Zimní zahrada přispěla jedním motýlkovcem (nejběžnější druh orchidejí), co právě začal kvést.

Metr BOSCH od přítele Lasera

První fotografie kombinuje 2 podstatné prvky. Důležitější z nich je ukázání funkce předmětu, tedy jeho displeje. Toho bylo dosaženo dlouhou expozicí při svícení blesky. Vhodným nastavením malé odrazné plochy jsem naznačil sklíčko displeje a zvýraznil logo.
Létání je dílem úpravy v editoru.

Náhled fotografie

Šálek s podšálkem McCafé® Espresso

Jiný zajímavý efekt byl dosažen při nasvícení zezadu velkým softboxem, kterým se nádherně měkce vykreslí tvar objektu.
Malá bodovka vytáhla logo McCafé® na hrníčku.

Náhled fotografie

IRISH WHISKEY PADDY

Posledním produktem je láhev mé oblíbené irské PADDY. Kombinace extra měkého světla z boku a prosvícení "zlata uvnitř" je naprostou klasikou u tohoto typu produktu.

Náhled fotografie

Tak trochu neproduktové poslední foto. Snítku s prvním květem orchideje jsem si vymaskoval tak, aby vycházela jakoby odnikud. Svítil jsem jediným světlem shora.

Náhled fotografie

Všechny fotografie jsou pořízeny tak, aby množství nutné postprodukce bylo relativně malé, tedy aby to byla fotografie a ne malůvka z "fotošopu". Focení proběhlo v podmínkách domácího studia. Jako zdroj světla posloužily systémové blesky NIKON spouštěné radiovými spouštěmi JJC. Jako modifikátory byly použity soft boxy vhodné pro systémové blesky a pro další zvětšení / změkčení světla jsem si pomáhal i například pauzákem, kterého mi zbyla role z dob studií.